Маркето(б)лог

Facebook реклама

Home  >>  Facebook Ads  >>  Facebook реклама

Facebook реклама

On май 4, 2016, Posted by , In Facebook Ads, With No Comments

Какво е Facebook реклама?

Рекламата във Facebook позволява на бизнеса да рекламира своите продукти и услуги чрез персонализирани реклами или съдържание, като ги насочи към таргетирана аудитория – потребители на Facebook. Цената за Facebook реклама варира според ангажирането на потребителите и мястото на сайта, където тя се появява (в потока от новини или в страничната дясна колона за компютри или в потока от новини за мобилни устройства).

Когато изберете да рекламирате във Facebook ще получите възможност да насочите вашите реклами към конкретна целева аудитория, което ще ви позволи да събирате анализи за изграждане на профил на вашите настоящи и потенциални бъдещи клиенти. Информацията, която предоставя Facebook за рекламата, ви дава и възможност да подобрите вашето рекламно таргетиране за постигане на по-добра ефективност и по-високи резултати.

Съвети при рекламирането във Facebook

Преди да стартирате вашата рекламна кампания, запомнете тези 3 полезни съвета за Facebook рекламата:

  1. Винаги определяйте вашите цели преди да започнете да рекламирате.

Важно е да знаете целта на вашата реклама и защо тя ви е нужна. По този начин ще определите и по-ясно бюджета за реклама. Цел на рекламата може да бъде да се увеличи популярността на бранда, да се постигнат повече реализации, да се гледа видео или да се направи регистрация на сайт.

Всяко действие, извършвано от целевата аудутория върху вашата реклама във Facebook струва пари, така ще трябва да бъдете сигурни какво искате да постигнете преди да изхарчите заделения бюджет.

  1. Определете точно целевата аудитория, която ще таргетирате.

Facebook ви дава достъп до милиони потребители, селектирани по възраст, пол, местоположение и пр. Определете внимателно профила на вашия потенциален клиент, за да бъдете сигурни, че вашата реклама ще се покаже на хора, които ще проявят интерес към нея.

  1. Променяйте вашите реклами на определено време.

Не е добре да натрапвате една и съща реклама на потребителите. Тя може да омръзне, а дори и да подразни. Ето защо е добре да сменяте рекламите във Facebook на определен период от време. За съжаление, когато процентът на кликаемост започне да пада, Facebook започва да вдига цената на клик – харесвания, коментари и пр. Това се отразява на резултатите на вашата кампания. За да избегнете подобен развой, променяйте вашите реклами на всеки 3 до 5 дни.

Comments are closed.